COPING WITH ECOLOGICAL ANXIETY WITH SOFT SKILLS” (Eco-Anxiety)
COPING WITH ECOLOGICAL ANXIETY WITH SOFT SKILLS”
(Eco-Anxiety)
Obiectivele proiectului:
1. Creșterea gradului de conștientizare și diseminarea bunelor practici privind noul concept (eco-anxietate);
2. Crearea unui plan de diseminare a problemelor de mediu și a efectelor negative asupra vieții provocate de schimbările climatice și a unui ghid, pentru a face față efectelor negative provocate de schimbările climatice și a efectelor sale psihologice definite ca „anxietate ecologică”;
3. Creșterea gradului de conștientizare cu privire la gestionarea deșeurilor pentru cei care subestimează schimbările climatice;
4. Actualizarea constantă a problemelor climaterice și a soluțiilor posibile în combaterea acestor schimbări;
5. Dezvoltarea abilităților soft ale participanților prin activități de colaborare și a schimbului de idei la nivel european;
6. Asigurarea schimbului de cunoștințe, implicarea activă a elevilor și sustenabilitatea activităților proiectului;
Lupta și adaptarea la climă reprezintă o problemă comună pentru toată Europa, astfel încât participanții vor fi conștienți de responsabilitățile lor față de această problemă și vor ști că aceasta reprezintă un angajament civic.
În cadrul proiectului sunt prevăzute 4 schimburi a câte 3 elevi, fiecare desfășurându-se pe durata a 5 zile. Aceste mobilități au ca scop dezvoltarea unor tehnici de învățare prin colaborare, prin acceptarea oricărui individ, indiferent de apartenența socială, politică, economică, religioasă sau aspectul fizic.
Pe parcursul acestor mobilități, elevii vor descoperi problemele provocate de către încălzirea globală, efectele negative asupra vieții și mediului înconjurător, vor învăța cum să le combată prin activități științifice, fizice și artistice.
La finalul proiectului elevii, ca și profesorii vor putea ajuta la stoparea acestei amenințări, folosind rezultatele materiale ce vor fi realizate pe parcursul celor doi ani de proiect: logo - uri specifice, produse realizate din materiale reciclabile, videoclipuri, jocuri folosind programe precum Kahoot!, Learningapps, Animoto, ori de tip quiz , realizarea unor postere, sloganuri, e-book erc.
Parteneri în proiect sunt:
1. VÄRSKA GÜMNAASIUM, VÄRSKA, ESTONIA – coordonator
2. MEHMET SERTTAS ANADOLU LISESI, MERSIN, TURKEY
3. TOROSLAR ILCE MILLI EGITIM MUDURLUGU, MERSIN, TURKEY
4. ASSOCIAZIONE E.IN.E., FOLIGNO, ITALY (O.N.G.)
STREAM thiS TEAM